Pembuka Bicara~

* SG! [edited part] bieyla post dkat p2u.. Tgk dekat sidebar~

*Warkah Terakhir hanya berkisar mengenai persahabatan dan kekeluargaan sahaja. Saya buat cerita Warkah Terakhir sebab banyak kawan maya saya yang tak suka bercinta. So, saya make up my mind and buat cerita ni. Harap-harap kawan-kawan semua terima. =)


* Semua gambar yang ada di sini adalah hak milik pak cik google. Ada sesetengah gambar hak milik saya.

Wednesday, August 22, 2012

Many-In-One.

Assalamualaikum diucapkan terlebih dahulu kepada muslim and Selamat sejahtera to non-muslim. Fuyyoohh ! it has been a longgg time since the last time I write in here. Err.. Right?

Wow. I was so excited to write in here again. Sumpah excited gila.. Auuwww... Hahhaha.. But don't know if there is someone who read this. Well, lama kot mendiamkan diri disebabkan tahun nie tahun yang mencemaskan. Hhaha.. Yeah. Imma will take SPM this year and Trial SPM is around the corner. 3/9/2012 I will faced Trial SPM examination taw. Scary.

But, I want to apologize and apologize and APOLOGIZE cuz dah lama tak menulis and mungkin ada buat korang tertunggu-tunggu. I'm sorry. Cerita School Of Glamour terpaksa di'HOLD'kan sebab aku lebih focus dekat The Chronicles Of Revenge. Yup. Cerita tu aku letak dekat Rumah Fantasi and dekat blog ni tapi, lebih kepada Rumah Fantasi. 

Cerita School Of Glamour semua jalan cerita memang aku dah tulis but bukan kat lappy but kat buku tulis. Sumpah. Macam buku terbuang je buku tu sekarang. Berconteng tauk. Hahha.. 

Chronicles Of Revenge aku dah nak siap tapi itulah.. tak sempat nak siap sepenuhnya sebab 3 bab terakhir aku macam lost sikit. Takl bergerak dari dulu sampai sekarang. Tapi, yang mana aku dah buat, aku postkan jugak. Yang lastest punya entry for Chronicles Of Revenge aku letak panjang punya. Menebus kesalahan ehh..

Apa-apa pun, Doakan Trial SPM and SPM aku. Pray for my success and my friends' success. Wanna get flying colour for Trial SPM and SPM punya result. Amin. 

p/s : Truly sorry with regret. Minta maaf kalau ada terkasar bahasa, tersalah bicara, terbuat sakit hati and all. Really sorry. Have a nice and great day. Amin. Saranghaeee.. Hee ~~

No comments: