Pembuka Bicara~

* SG! [edited part] bieyla post dkat p2u.. Tgk dekat sidebar~

*Warkah Terakhir hanya berkisar mengenai persahabatan dan kekeluargaan sahaja. Saya buat cerita Warkah Terakhir sebab banyak kawan maya saya yang tak suka bercinta. So, saya make up my mind and buat cerita ni. Harap-harap kawan-kawan semua terima. =)


* Semua gambar yang ada di sini adalah hak milik pak cik google. Ada sesetengah gambar hak milik saya.

Saturday, April 30, 2011

a BIG sorry!

Assalamualaikum,

Firstly, nak mintak maaf sebab lama tak update and dah berhabuk dah blog nieh. Mungkin tahun ni tak update2 kowt. Cerita The Chronicles of Revenge pun mungkin kena hold. Senang cerita, semua cerita kena hold. Sorry sangat2.. Memang tak sempat nak update. Minggu depan exam pertengahan straight 3 minggu. Tv, radio, handset, laptop, komputer and internet memang tak boleh sentuh. Tapi TV and radio and komputer boleh jugak kadang2 tapi bab internet tu, memang tak sempat nak bukak.

Sedih jugak sebab dah tak dapat keep in touch pasal novel2 dah.. huuhu.. Dah banyak ketinggalan. Tadi ingat nak pergi PWTC nak beli buku. Tapi kirim dekat abanglah.. Still pening kepala. Lepas tu, tak study-study lagi. Add math bab 2 and bab 3 memang tak belajar langsung. Terpaksa belajar sendiri. Rasanya boleh kowt. Kawan2 lama bagi kata-kata semangat kata saya boleh buat. Boleh ke? Entahlaa..

New Life Is Still Going ON~

Sorry again..

No comments: