Pembuka Bicara~

* SG! [edited part] bieyla post dkat p2u.. Tgk dekat sidebar~

*Warkah Terakhir hanya berkisar mengenai persahabatan dan kekeluargaan sahaja. Saya buat cerita Warkah Terakhir sebab banyak kawan maya saya yang tak suka bercinta. So, saya make up my mind and buat cerita ni. Harap-harap kawan-kawan semua terima. =)


* Semua gambar yang ada di sini adalah hak milik pak cik google. Ada sesetengah gambar hak milik saya.

Saturday, October 15, 2011

Chronicles Of Revenge

 

Chronicles Of Revenge

Sinopsis :

CHRONICLES OF REVENGE
By : Ishihara Bieyla

Peperangan yang berlaku di Fairy Kingdom menyebabkan Saliva dan Zella dihantar ke dunia tanpa magis oleh bonda mereka, Permaisuri Elit. Mak Cik Gin orang yang menjumpai mereka mengambil mereka sebagai anak angkat tanpa mengetahui asal-usul mereka.

6 tahun sudah berlalu namun dendam Saliva terhadap The Dark Devil tidak pernah padam tetapi semakin membara. Zella, puteri Fairy Kingdom yang kedua juga merangkap adik kepada Saliva tidak pernah berdendam dengan The Dark Devil kerana tidak pernah mengetahui mengenai The Dark Devil sehinggalah kakaknya, Saliva memberitahunya mengenai The Dark Devil.

Saliva mula hendak menjejakkan kaki ke King Kingdom tetapi tidak disokong oleh Zella. Saliva tidak mempedulikan keputusan adiknya. Baginya, selagi dendamnya belum terlerai, dia akan menjejakkan kaki ke King Kingdom. Adakah dendam Saliva akan terlerai? Atau perkara yang lebih buruk akan berlaku?
 
p/s : Ikuti Kisah Mereka Di Bab Yang Akan Datang ^^

No comments: